Ofiter operatiuni middle-office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TBI Group active.


Vezi toate job-urile Ofiter operatiuni middle-office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: TBI Group
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    TBI Bank Romania, TBI Leasing si TBI Credit furnizeaza acces la solutii financiare inovatoare, digitale, integrate, creditarea fiind baza activitatii noaste comerciale. Facem parte din grupul 4finance Holding – cel mai mare grup european de credite de consum accesibile online si pe dispozitive mobile si ne dorim sa cream o comunitate de experti talentati si foarte experimentati, gata sa isi ofere serviciile clientilor din toata Europa.

    Cautam persoane care sa ne provoace prin pasiunea, ingeniozitatea si ideile lor si daca doriti sa va alaturati echipei noastre, ne anuntam entuziasmati in a va cunoaste.

    Cerinte

    •Studii superioare
    •Limba engleza reprezinta un plus
    •Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara
    •Minim 3 ani experienta in domeniul bancar
    •Cunostinte bune de operare PC ( MS Office).

    Responsabilitati

    •Inregistrarea si procesarea scrisorilor de infiintare a popririlor si a adreselor de raspuns
    •Procesarea si administrarea popririlor, blocari si deblocari conturi si plati aferente popririlor in aplicatia interna a bancii
    •Gestionarea si arhivarea documentelor si a corespondentei legata de popriri
    •Participarea la implementarea si testarea aplicatiilor si fluxurilor operationale legate de popriri
    •Mentinerea legaturii cu forta de vanzari pentru activitati legate de deschiderea conturilor curente
    •Verificarea documentatiei de deschidere cont persoane fizice si juridice din punct de vedere juridic si conformitate (consultari baze de date, reprezentanti autorizati, capacitate legala, etc)
    •Deschidere client si conturi in aplicatia interna a bancii
    •Gestionarea activitatii de actualizare date si evaluare/re-evaluare grad de risc
    •Procesarea solicitarilor de mentenanta pe client si conturi curente
    •Gestionarea si arhivarea documentelor aferente deschiderii de cont
    •Backup/suport pentru procesare plati in lei/valuta in aplicatia interna a bancii
    •Backup/suport pentru reconciliere zilnica

    Alte informatii

    Oferim

    Dezvoltarea carierei intr-o organizatie moderna si dinamica
    Mediu de lucru placut cu oameni tineri, creativi si dinamici
    Pachet salarial competitiv
    Birouri modern si locatie foarte buna in zona centrala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (97)