Pricing Advisor with Greek and English

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Pricing Advisor, cu abilitati de comunicare in limba greaca si limba engleza.

    Pricing Advisor-ul acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta partenerilor din regiunea Middle East si Kingdom of Saudi Arabia pentru care se ofera suport pe problemele care apar, in special cele legate de preturi.

    Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi
    Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
    Limba engleza – nivel avansat şi/sau o altă limbă europeană
    Experienţa anterioară de lucru
    Bune aptitudini de comunicare
    Simţ practic al afacerilor
    Capacitate de analiza
    Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii,
    Aptitudini de organizare planificare si control
    Abilitate de a lucra cu cifre
    Excelent spirit de organizare
    Rezistenta la stres si flexibilitate

    Responsabilitati

    Acordarea de asistență partnerilor cu privire la interogări de pret, prin e-mail / telefon pe ruta indirecta de piață (RTM)
    Colaborare in mod proactiv cu partenerii pentru a urmări cererile deschise / neterminate
    Efectuarea de activitati operationale care duc la aprobarea si inchiderea ofertelor
    Actualizari de OPG, cand este cazul
    Identificarea nevoilor de training pentru parteneri pe baza intrebarilor si interactiunii cu acestia si asigurarea livrarii trainingurilor in colaborare cu departamentele implicate.
    Actioneaza ca un prim punct de contact pentru parteneri in domeniul de preturi
    Coordonarea rezolvarii problemelor semnalate de parteneri in procesul end-to-end de vanzare
    Comunicarea cu clientii interni si externi, in arii specific activitatii