Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Pricing Advisor with Greek and English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Pricing Advisor with Greek and English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.10.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Pricing Advisor, cu abilitati de comunicare in limba greaca si limba engleza.
Pricing Advisor-ul acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta partenerilor din regiunea Middle East si Kingdom of Saudi Arabia pentru care se ofera suport pe problemele care apar, in special cele legate de preturi.
Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi
Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
Limba engleza – nivel avansat şi/sau o altă limbă europeană
Experienţa anterioară de lucru
Bune aptitudini de comunicare
Simţ practic al afacerilor
Capacitate de analiza
Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii,
Aptitudini de organizare planificare si control
Abilitate de a lucra cu cifre
Excelent spirit de organizare
Rezistenta la stres si flexibilitate
Acordarea de asistență partnerilor cu privire la interogări de pret, prin e-mail / telefon pe ruta indirecta de piață (RTM)
Colaborare in mod proactiv cu partenerii pentru a urmări cererile deschise / neterminate
Efectuarea de activitati operationale care duc la aprobarea si inchiderea ofertelor
Actualizari de OPG, cand este cazul
Identificarea nevoilor de training pentru parteneri pe baza intrebarilor si interactiunii cu acestia si asigurarea livrarii trainingurilor in colaborare cu departamentele implicate.
Actioneaza ca un prim punct de contact pentru parteneri in domeniul de preturi
Coordonarea rezolvarii problemelor semnalate de parteneri in procesul end-to-end de vanzare
Comunicarea cu clientii interni si externi, in arii specific activitatii
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH ENGLISH | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY (BUCHAREST) Aplica fara CV | |
Credit and Collections Intern with English and French skills Hybrid | |
Vezi job-uri similare (544) |
Raporteaza eroarea la