Office Admin (Site Admin)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Office Admin (Site Admin) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Office Admin with English language.

    Requirements:

    - 1 year experience on back office, secretary, customer, site admin, etc;
    - University degree;
    - Fluency in English;
    - Excellent communication skills;
    - Clear and concise communication;
    - Organized and pro-active attitude;
    - High level of accuracy, attention to details.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Storage room administration;
    - Smart Buy orders (office supplies, equipment, etc.);
    - PC orders for new employees;
    - Seats inventory for the allocated building;
    - Coordinate seats reshuffles;
    - Expense reports for L5+L6 in the allocated building;
    - Distribute lunch tickets for the employees in the allocated building;
    - Edit and laminate diplomas;
    - Submit GRE/ISS tickets for any issues in the allocated building;
    - Submit IT tickets for broken laptops;
    - Point of contact in any major issues for the allocated building;
    - Manage Avaya extensions.

    Job Code: 190917RMD