Front office executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Porsche Finance Group Romania active.


Vezi toate job-urile Front office executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Porsche Finance Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Porsche Finance Group Romania se ocupa cu finantarea si asigurarea autoturismelor apartinand marcilor holding-ului: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Porsche si Das Weltauto

    Cerinte

    - Persoana comunicativa, dinamica, atitudine pozitiva;
    - Orientare catre client;
    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa la un nivel ridicat;
    - Persoana orientata catre detalii, multi-tasking, motivata, cu atitudine proactiva, amabila, dornica de a gasi solutii si de a veni permanent in intampinarea solicitarilor si nevoilor clientilor si colegilor;
    - Experienta in domeniul relatiei cu clientii reprezinta un avantaj;
    - Limba engleza;
    - Cunostinte operare computer (MS Office);
    - Studii superioare – terminate sau in curs de finalizare (ani terminali, master).

    Responsabilitati

    - Asigura o relatie armonioasa, placuta si proactiva cu clientii companiei;
    - Asigura comunicarea in scris si prin orice alte mijloace cu clientii existenti;
    - Asigura comunicare directa cu clientii care sosesc la sediul companiei;
    - Asigura operarea, gestionarea si prelucrarea solicitarilor clientilor in concordanta cu procesele si procedurile interne, in termenele stabilite;
    - Mentine permanent legatura cu departamentele implicate in solutionarea solicitarilor clientilor;
    - Actualizeaza baza de date prin preluarea informatiilor obtinute de la client;
    - Ofera clientilor informatii complete, corecte;
    - Gaseste solutii adaptate, personalizate si flexibile pentru solicitarile fiecarui client;
    - Aplica strategia firmei si diviziei, respectand procedurile;
    - Executa cu success orice activitate care se desfasoara in cadrul departamentului Customer Service: comunicari date catre autoritati, activitati de receptie, comunicarea cu dealerii, asimileaza informatiile necesare pentru procesarea inchiderilor de contracte de leasing.