Teleconsilier HR with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile I.FUTURE active.


Vezi toate job-urile Teleconsilier HR with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IFUTURE Romania is a recruitment company part of a multinational organisation Thakral Group from Singapore. We want to be the Solution Partner, positioning as the intermediate between the potential of the labor market and the specialized staff need from our portofolio clients.

    The values which drives our activity are: Passion, Responsibility, Flexibility, Creativity.

    Our goal is to provide high quality recruitment and consultancy services to interested candidates of the romanian labor market, by making them take the right step forward and match goals with individual plans.

    Cerinte

    Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 6 luni.

    * Limba franceza - nivel mediu sau avansat(B1-C2);
    * Student sau studii superioare finalizate;
    * Stagii de practica/ activitati de voluntariat.

    Responsabilitati

    * Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe;
    * Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
    * Gestioneaza intrebarile/solicitarile primite;
    * Primeste intrebari/solicitari (prin telefon sau e-mail ) pe teme de resurse umane de la salariatii si reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni;
    * Inregistreaza toate intrebarile/solicitarilein sistemul ERM, in vederea urmaririi si referintelor viitoare;
    * Analizeaza si clasifica intrebarile/solicitarile primite, pentru a stabilidaca pot fi gestionate de Contact Center sau daca necesita transmiterea la nivelul superior;
    * Directioneaza clientii interni catre optiuni de self-service (de exemplu: procese si politici existente pe Portal), si ii asista cu indicatii, daca este nevoie;
    * Solutioneaza intrebarile/solicitarile din aria sa de activitate, fie „online”, fie „offline”, efectuand in mod eficient si eficace cautari in baza de cunostinte, in conformitate cu politicile definite si SLA-uri;
    * Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe;
    * Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (283)