Teleconsilier HR with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile I.FUTURE active.Vezi toate job-urile Teleconsilier HR with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | I.FUTURE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.09.2017 |
Remote work: | On-site |
IFUTURE Romania is a recruitment company part of a multinational organisation Thakral Group from Singapore. We want to be the Solution Partner, positioning as the intermediate between the potential of the labor market and the specialized staff need from our portofolio clients.
The values which drives our activity are: Passion, Responsibility, Flexibility, Creativity.
Our goal is to provide high quality recruitment and consultancy services to interested candidates of the romanian labor market, by making them take the right step forward and match goals with individual plans.
Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 6 luni.
* Limba franceza - nivel mediu sau avansat(B1-C2);
* Student sau studii superioare finalizate;
* Stagii de practica/ activitati de voluntariat.
* Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe;
* Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
* Gestioneaza intrebarile/solicitarile primite;
* Primeste intrebari/solicitari (prin telefon sau e-mail ) pe teme de resurse umane de la salariatii si reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni;
* Inregistreaza toate intrebarile/solicitarilein sistemul ERM, in vederea urmaririi si referintelor viitoare;
* Analizeaza si clasifica intrebarile/solicitarile primite, pentru a stabilidaca pot fi gestionate de Contact Center sau daca necesita transmiterea la nivelul superior;
* Directioneaza clientii interni catre optiuni de self-service (de exemplu: procese si politici existente pe Portal), si ii asista cu indicatii, daca este nevoie;
* Solutioneaza intrebarile/solicitarile din aria sa de activitate, fie „online”, fie „offline”, efectuand in mod eficient si eficace cautari in baza de cunostinte, in conformitate cu politicile definite si SLA-uri;
* Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe;
* Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist with French Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (265) |
Raporteaza eroarea la