Analist servicii clienti - 1st line OOH - Iasi

Angajator: SCC Services Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.09.2017

    Analist servicii clienti - 1st line OOH - Iasi

    Cerinte:

     

    - Cunostinte  peste medie ale sistemelor de operare Windows  si abilitati de rezolvare a problemelor;

    - Notiuni de retelistica (LAN);

    - Atitudine orientata catre client;

    - Foarte bune abilitati de comunicare;

    - Foarte bune abilitati de relationare si lucru in echipa;

    - Capacitate de analiza si decizie rapida;

    - Atentie la detalii;

    - Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) –avansat

     

    Responsabilitati:

     

    - Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidentele aparute;

    - Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA);

    - Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite;

    - Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora;

    - Actioneaza ca suport tehnic pentru end-useri;

    - Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung;

    - Contribuie la verificarea si actualizarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru;

     

    Activitatea OOH SD se desfasoara atat in ture de noapte, precum si in ture de zi. Media este de 7, sau 8 ture in functie de luna, care alterneaza pe baza unui program ciclic bine pus la punct.