Coordonator activitati servicii client - Italiana

Angajator: SCC Services Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 21.09.2017

    Candidatul ideal:

    Cerinte:
    -Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii italiene atat scris cat si vorbit
    -Cunoasterea la nivel mediu sau avansat/fluent a unei alte limbi straine, constituie avantaj

    Aptitudini:
    -Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii.
    -Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate.
    -Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului.
    -Capacitate de a lua decizii corecte si rapide.
    -Atentie la detalii.

    Abilitati:
    -Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel.

    Avantaje:
    -Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client
    -Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica.

    Responsabilitati si beneficii:
    -Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice,
    -Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora.
    -Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la aparitia alertelor specifice.
    -Realizeaza zilnic rapoarte de activitate in limitele de timp stabilite
    -Responsabilitatile vor fi subiectul programelor de training specifice oferite la inceputul contractului de munca.

    Mai multe detalii despre atributii puteti obtine pe durata interviului.

    Descrierea companiei:

    SCC (Specialist Computer Centres)
    Cu un istoric de 38 de ani de continua dezvoltare ne ajutam clientii sa isi eficientizeze costurile prin imbunatatirea operationala a intregii infrastructuri. Avem o cifra de afaceri anuala de peste 3 miliare de Euro iar clientii nostri sunt companii mari si foarte mari din Europa ce activeaza domenii variante precum: educatie, aparare, ministere publice, industria auto, banci, tehnologie, telecomunicatii, aviatie, logistica si transport, etc. Avem o prezenta directa in cinci tari europene si peste 6000 angajati in cadrul grupului.

    SCC Services Romania

    Centrul din Iasi :
    In Romania suntem din aprilie 2006, unde am inceput la Iasi cu o echipa de 20 de colegi iar acum impreuna cu noul sediul din Bacau, insumam in jur de 600 agenti, analisti si ingineri. 
    In Iasi avem doua locatii (Niciman si Sadoveanu) si functionam ca Centrul International de Asistenta Tehnica si Suport pentru intreg grupul de firme. Aici avem unicul departament de Infrastructura de nivel 3 din Moldova.

    Centrul din Bacau:
    Din aprilie 2013 ne-am extins afacerea infiitand la Bacau Centrul International de Servicii. Acest al doilea centru, ofera afacerii continuitate, deschidere si dinamism

    Echipa SCC Services Romania
    Avem o echipa impresionanta de profesionisti, tineri, inteligenti, multilingvi, cu numeroase certificari si traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie si dorinta de autodepasire.
    Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare infrastructura IT, Suport, Administrare, Mentenanta, Securitate, Application Packaging, Asset Management .
    Oferim asistenta 24x7x365 in 10 limbi de circulatie internationala.
    Nivelul de cunoastere tehnic a IT : L0, L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).