Junior Back Office with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Back Office with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Absolvent de studii liceale sau superioare;
    - Constituie avantaj studii in domeniul economic, contabil;
    - Cunostinte la nivel mediu limba italiana;
    - Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj;
    - Experienta de minim un an in domeniul relatii cu clienti;
    - Orientare catre client.

    Responsabilitati

    - Procesarea corecta si exacta a tranzactiilor zilnice ce ii revin in aria de business in care isi desfasoara activitatea (procesarea poate presupune, dar nu limitat doar la acestea, o serie de activitati cum ar fi introducerea de date, controlul/verificarea datelor, investigatii asupra datelor, etc);
    - Indeplineste activitatile utilizand aplicatii informatizate si software specializat, conform unor manuale, politici, practici si proceduri prestabilite;
    - Comunica prin email si prin telefon cu bancile si companiile din interiorul Grupului sau cu clientii Grupului.
    - Reconciliaza tranzactiile de cont si efectueaza inregistrarea documentelor pentru partile implicate.

    Alte informatii

    Se ofera:

    - Training specializat cu profesionisti din domeniu;
    - Locul de munca este in zona Aurel Vlaicu (3 minute de mers pe jos de la metrou);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Iasi,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (270)