Functionar administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Help Net Farma active.Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Help Net Farma |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.
În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.
Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine!
Ce profil cautam sa se alature echipei noastre:
- Minim 3 ani experienta in activitati administrative;
- Bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office)
- Bune abilitati de comunicare
- Bune abilitati de organizare si planificare
- Permis de conducere categoria B.
Vrei să lucrezi într-o companie modernă şi prietenoasă? Cauţi un loc de muncă stabil?
La Help Net suntem interesaţi să te cunoaştem! Suntem o echipa de încredere, care te va ajuta mereu pentru că aici apreciem potenţialul.
Ce responsabilitati vei avea ca Functionar administrativ:
Intocmeste, depune si urmareste dosarele pentru utilitati la punctele de lucru (conventii de consum cu asociatiile de proprietari/locatari, Radet, Electrica etc), a contractelor de salubrizare si dezinsectie.
Declara punctele de lucru la administratiile fiscale, respectand termenele stabilite in legislatie.
Fiscalizarea/defiscalizarea/refiscalizarea caselor de marcat cu respectarea termenelor fixate. Mentine relatia cu DFPMB si cu Administratiilr financiare.
Mentine relatiile cu furnizorii de utlitati si anunta farmaciile despre programul si procedura dupa care se deruleaza contractele de utilitati.
Obtine autorizatiile de functionare pentru punctele de lucru
Ofera suport in aprovizionarea, pregatirea si distributia de consumabile catre farmacii
Asigura la termen dotarile necesare pentru deschiderea noilor puncte de lucru si pentru cele existente.
Intocmeste dosarele cu diferite documente specifice departamentului Administrativ si necesare functionarii in conditii legale ale fiecarui punct de lucru, le trimite in locatia respectiva si actualizeaza aceste dosare ori de cate ori intervin modificari
Se implica in urmarirea diferitelor lucrari administrative in derulare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Administrative Assistant Hybrid | |
Asistent Administrativ (evidenta bunuri) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la