Functionar administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Help Net active.


Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Help Net
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cu peste 200 de farmacii deschise la nivel national si 2.164.000 de clienti activi, Help Net Farma este din 1998 unul din cele mai puternice lanturi farmaceutice din Romania. In prezent, echipa noastra este formata dintr-un numar de 1.500 de angajati, atat personalul din farmacii, cat si specialistii din companie, care reprezinta cu succes viziunea Help Net de a oferi pacientilor un tratament personalizat cu sfaturi calificate, bazat pe empatie, incredere si experienta. Misiunea noastra este sa oferim cele mai bune solutii si competente profesionale si personale pentru starea de sanatate si de bine a pacientilor.

    Cerinte

    Ce profil cautam sa se alature echipei noastre:

    - Minim 3 ani experienta in activitati administrative;
    - Bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office)
    - Bune abilitati de comunicare
    - Bune abilitati de organizare si planificare
    - Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Vrei să lucrezi într-o companie modernă şi prietenoasă? Cauţi un loc de muncă stabil?

    La Help Net suntem interesaţi să te cunoaştem! Suntem o echipa de încredere, care te va ajuta mereu pentru că aici apreciem potenţialul.


    Ce responsabilitati vei avea ca Functionar administrativ:

    Intocmeste, depune si urmareste dosarele pentru utilitati la punctele de lucru (conventii de consum cu asociatiile de proprietari/locatari, Radet, Electrica etc), a contractelor de salubrizare si dezinsectie.

    Declara punctele de lucru la administratiile fiscale, respectand termenele stabilite in legislatie.

    Fiscalizarea/defiscalizarea/refiscalizarea caselor de marcat cu respectarea termenelor fixate. Mentine relatia cu DFPMB si cu Administratiilr financiare.

    Mentine relatiile cu furnizorii de utlitati si anunta farmaciile despre programul si procedura dupa care se deruleaza contractele de utilitati.

    Obtine autorizatiile de functionare pentru punctele de lucru

    Ofera suport in aprovizionarea, pregatirea si distributia de consumabile catre farmacii

    Asigura la termen dotarile necesare pentru deschiderea noilor puncte de lucru si pentru cele existente.

    Intocmeste dosarele cu diferite documente specifice departamentului Administrativ si necesare functionarii in conditii legale ale fiecarui punct de lucru, le trimite in locatia respectiva si actualizeaza aceste dosare ori de cate ori intervin modificari

    Se implica in urmarirea diferitelor lucrari administrative in derulare.