Asistent Vanzari

Angajator: Renania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei



    Cu o istorie de peste 20 ani, Renania este lider in domeniul protectiei muncii si sanatatii. La Renania oferim companiilor partenere si utilizatorilor finali setul complet de solutii, produse si servicii adecvate pentru a proteja viata la lucru, in spitale, in medii cu risc sporit sau in activitatile domestice, de zi cu zi. Rezultatele spun cat esti de bun! Ne plac oamenii motivati, cu focus pe rezultate si initiativa. Apreciem instinctul antreprenorial, gandirea de tip outside the box, abilitatea de a lua decizii inspirate in timp real si si orientarea spre solutie. Pentru cei al caror profil confirma acest gen de vocatie pentru leadership, Renania e mediul potrivit pentru a face performanta. Cititi pe profilul Hipo al companiei descrierea posturilor disponibile in acest moment sau trimiteti cv-ul in atentia colegilor de la Resurse Umane: cariere@renania.ro . Candidatura este selectata in functie de rezultatele obtinute la job-urile anterioare, de optiunile pentru un post, de profil si de numarul de pozitii disponibile.

    Cerinte

    Experienta in relationarea cu clientii, de preferat in domeniul distributiei si Customer Service;
    Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
    Cunostinte de operare pe calculator (preferabil nivel avansat) - Word, Excel;
    Abilitati de comunicare bine dezvoltate;
    Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;
    Dorinta de dezvoltare, invatare si orientare spre solutii.

    Responsabilitati

    Administreaza relatia cu clientii din zona / regiunea alocata (intocmeste oferte; ofera detalii despre produsele comercializate, etc);
    Proceseaza comenzile clientilor (introducerea lor in sistemul informatic);
    Urmareste derularea livrarilor de marfa catre clientii din zona de responsabilitate;
    Mentine relatia si ofera suport pentru reprezentantii de vanzari si zona / regiunea alocata;
    Cauta si propune clientilor solutii alternative (atunci cand este cazul);
    Actualizeaza in sistemul informatic datele de identificare ale clientilor;
    Mentine relatia cu celelalte departamente pentru finalizarea procesului de vanzare;
    Asigura un inalt nivel de servicii cererilor clientilor sosite telefonic, prin fax si email cu focus pe satisfactia clientilor;
    Ofera suport in alocarea leadurilor de vazare;
    Dezvolta si reactiveaza portofoliul de client alocati;
    Respecta intocmai procedurile de lucru ale Companiei cu privire la procesele in care este implicat;
    Asigura o comunicare proactiva si constructiva cu membrii echipei si asigura feedback permanent;
    Desfasoara o activitate calitativa, corecta si utilizeaza efficient toate resursele alocate si timpul;
    Urmareste activitatea zilnica prin rapoarte de activitate si are abilitatea de a prevedea problemele si alterteaza si propune solutii persoanelor de decizie;
    Utilizeaza toate intrumentele si participa la toate programele de pregatire organizate de Companie;
    Realizeaza orice alte responsabilitati si activitati allocate;

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant;
    Sistem de bonusare;
    Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si orientat catre performanta;
    Posibilitati de crestere profesionala, programe de training.