Suport Tehnic Limba Spaniola

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    • Sa vorbesti limba engleza la un nivel avansat;
    • Sa cunosti limba spaniola la un nivel mediu;
    • Sa poti asimila rapid cunostintele;
    • Sa iti placa sa lucrezi in echipa;

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale vor fi:

    • Sa acorzi suport clientilor via telefon si email;
    • Sa prezinti solutii clientilor conform nevoilor acestora;
    • Sa construiesti si sa mentii o buna legatura cu clientii oferindu-le informatiile necesare.