Asistent Trezorerie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Trezorerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    În calitate de Asistent trezorerie, principalele tale misiuni vor fi:





    Monitorizarea diferențelor bancare restante din lunile anterioare; 

    Menținerea în permanență a unei relații active cu băncile implicate în vederea clarificării și soluționării erorilor la nivelul sistemelor de plăți implimentate; 

    Gestionarea zilnică a nevoilor de trezorerie prin utilizarea instrumentelor financiar-bancare specifice în concordanță cu nevoile de moment ale companiei; 

    Gestionarea conturilor bancare și a devizelor; 

    Realizarea activităților administrative specifice poziției sale (creare baze de date clienți, arhivarea documentelor bancare).



     

    Responsabilitati

    Căutăm o persoană receptivă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura departamentului financiar, la sediul nostru din Iași.



    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:





    Cunoștințe de bază în domeniul financiar-bancar; 

    Cunoștințe de limbă franceză (nivel B1); 

    Capacitate de analiză și sinteză: gândire logică, spirit analitic; 

    Bune abilități de comunicare.

    Alte informatii

     Pentru că apreciem implicarea, oferim:



    Formare în cadrul echipei;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial atractiv.