Manager organizare si imbunatatire procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager organizare si imbunatatire procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Principalele responsabilități ale Managerului de Calitate vor fi :
     
    - Coordonarea echipei de specialisti de calitate ;



    - Formarea, evaluarea și supervizarea echipei din subordine;



    - Asigurarea existenței procedurilor de lucru și a documentelor necesare bunei desfășurări a activității departamentelor companiei;



    - Auditarea periodică a proceselor si procedurilor și crearea unor sisteme de control a calitatii;



    - Definirea indicatorilor de calitate la nivelul  fiecărui departament Veo și propunerea de planuri de acțiune care să garanteze atingerea indicatorilor prestabiliți;



    - Identificarea disfuncționalităților și eventualelor riscuri de la nivelul proceselor și fluxurilor interne, și propunerea de soluții pentru remedierea acestora;



    - Asigurarea dezvoltarii și animarea departamentului de calitate.

    Responsabilitati

    Căutăm o persoană cu experientă relevantă in calitate – standardizare, procedurare, uniformizare fluxuri/activitati/procese – dinamică, pozitivă și cu spirit analitic pentru a se alătura departamentului de calitate din cadrul companiei noastre.
     



    Caracteristicile cheie necesare reușitei in această misiune sunt:
     



    - Experiență in coordonarea si implementarea de proiecte de management a calitatii ;



    - Experienta in managementul unui departament de calitate ;



    - Cunoștințe solide în domeniul managementului calității ( fluxuri, procese, creare de proceduri de lucru, instrumente specifice, etc.);



    - Experientă in raportarea rezultatelor catre management si top management ;



    - Bune abilitati de comunicare si relationare ;



    - Capacitate de adaptabilitate la nevoia de business, flexibilitate în gândire si in relatia cu departamentele client;



    - Cunoștințe de limba engleză la un nivel avansat – minimum B2;



    - Cunoștințe de limba franceză la un nivel mediu – nivel minimum B1;



    - Cunoștințe bune în utilizarea PC – Powerpoint (prezentari), Excel ;



    - Disponibilitate pentru deplasări in tara si in strainatate.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Training inițial și continuu specific activității desfășurate;


    - Feed-back și coaching din partea responsabililor direcți;


    - Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare și ameliorare continuă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (135)