Manager organizare si imbunatatire procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager organizare si imbunatatire procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Principalele responsabilități ale Managerului de Calitate vor fi :
     
    - Coordonarea echipei de specialisti de calitate ;



    - Formarea, evaluarea și supervizarea echipei din subordine;



    - Asigurarea existenței procedurilor de lucru și a documentelor necesare bunei desfășurări a activității departamentelor companiei;



    - Auditarea periodică a proceselor si procedurilor și crearea unor sisteme de control a calitatii;



    - Definirea indicatorilor de calitate la nivelul  fiecărui departament Veo și propunerea de planuri de acțiune care să garanteze atingerea indicatorilor prestabiliți;



    - Identificarea disfuncționalităților și eventualelor riscuri de la nivelul proceselor și fluxurilor interne, și propunerea de soluții pentru remedierea acestora;



    - Asigurarea dezvoltarii și animarea departamentului de calitate.

    Responsabilitati

    Căutăm o persoană cu experientă relevantă in calitate – standardizare, procedurare, uniformizare fluxuri/activitati/procese – dinamică, pozitivă și cu spirit analitic pentru a se alătura departamentului de calitate din cadrul companiei noastre.
     



    Caracteristicile cheie necesare reușitei in această misiune sunt:
     



    - Experiență in coordonarea si implementarea de proiecte de management a calitatii ;



    - Experienta in managementul unui departament de calitate ;



    - Cunoștințe solide în domeniul managementului calității ( fluxuri, procese, creare de proceduri de lucru, instrumente specifice, etc.);



    - Experientă in raportarea rezultatelor catre management si top management ;



    - Bune abilitati de comunicare si relationare ;



    - Capacitate de adaptabilitate la nevoia de business, flexibilitate în gândire si in relatia cu departamentele client;



    - Cunoștințe de limba engleză la un nivel avansat – minimum B2;



    - Cunoștințe de limba franceză la un nivel mediu – nivel minimum B1;



    - Cunoștințe bune în utilizarea PC – Powerpoint (prezentari), Excel ;



    - Disponibilitate pentru deplasări in tara si in strainatate.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:


    - Training inițial și continuu specific activității desfășurate;


    - Feed-back și coaching din partea responsabililor direcți;


    - Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare și ameliorare continuă.