Agent Suport Clienti Amazon - Spaniola/Italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Clienti Amazon - Spaniola/Italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Arad
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Remote work: On-site

    Candidatul ideal

    Adecco recruteaza in toata tara pentru clientul sau, AMAZON, companie multinationala lider in domeniul comertului online, AGENT SERVICII CLIENTI - HOME OFFICE (lucru de acasa), Inbound (se raspunde solicitarilor primite de la client pe 3 canale: telefon, chat, e-mail).

    Candidatul ideal trebuie

    • Sa fie o persoana motivata;
    • Sa fie o persoana sociala;
    • Sa detina acces la un spatiu amenajat special pentru lucrul de acasa;
    • Sa detina acces la un echipament tehnic (calculator sau laptop) cu cerinte minime:
    o Sistem de operare cu licenta (oferim posibilitate de licenta 3 luni gratuite);
    o Minim 4GB RAM + conexiune internet cu viteza download minim 5 Mbps si upload 2 Mbps – nu se foloseste conexiune wireless;
    o Linie telefonica fixa (nu se accepta linie de telefonie mobile);
    o Casti cu microfon (putem oferi un link pentru achizitionarea castilor);
    • Sa fie capabil sa invete lucruri noi si sa impartaseasca experienta lui;
    • Sa fie pregatit sa studieze, sa invete si sa ofere o experienta foarte buna in activitatea servicii clienti;
    Cerinte
    • Nivel avansat scris/vorbit pentru limba italiana sau spaniola;
    • Orientat spre client si proactiv;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Capacitatea de a lucra in cadrul unei comunitati online;
    • Capacitate foarte buna de auto-invatare;
    • Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, E-mail, navigare internet, etc);
    • Familiarizat/a cu site-urile de cumparaturi on-line;
    • Disponibilitatea de a lucra conform unui program inegal de lucru (programul se schimba saptamanal);
    • Disponibilitatea de lucru conform unui program flexibil, incluzand si ture de weekend;
    • Studii: minim studii liceale;

    Descrierea jobului

    Ø Avem o comunitate online alcatuita din 500 de membri care ofera suport clientilor Amazon atat pe Italiana cat si Spaniola si unde toti membrii pot ajuta, pot invata unul de la celalalt prin intermediul unui sistem de auto-invatare si auto-organizare;
    Ø Avem un centru de cunostinte online care va ofera acces la toate informatiile necesare, la materialele de training si diverse articole care sunt actualizate in timp real;
    Ø In activitatea noastra avem parte atat de provocari dar si de momente distractive; ne place sa organizam evenimente si activitati care sunt adresate intregii comunitati virtuale;
    Ø Va punem la dispozitie intreaga comunitate datorita aplicatiilor Social Media din cadrul companiei Amazon, prin care puteti conversa si pastra legatura cu fiecare coleg din grupul vostru;

    Responsabilitati

    • Raspunde prompt si solutioneaza cerintele clientilor in scris (e-mail, chat sau telefon);
    • Gestioneaza si ofera solutii potrivite cazurilor preluate de la clienti;
    • Asigura un nivel inalt de calitate in activitatea de Serviciu Relatii Client cu ajutorul:
    - tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente;
    - Inregistrarea actiunilor realizate conform procedurilor de lucru.
    • Respecta intocmai programul de lucru stabilit;

    Beneficii
    • Sesiuni de training in primele 2 saptamani de activitate;
    • Pachet salarial fix + posibilitatea de a primi si comisioane variabile;
    • In primele 2 luni de activitate bonusul este fix dupa care bonusul va fi platit in functie de performanta si calitate.
    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ si atent la natura, alaturi de o echipa tanara din mediul virtual.

    Descrierea companiei

    ADECCO este lider national si mondial in domeniul resurselor umane, precum si in TOP 10 angajatori din Romania.
    Pentru mai multe joburi ne puteti vizita website-ul www.adecco.ro unde va puteti inregistra CV-ul in baza de date Adecco sau puteti descarca aplicatia Adecco Jobs valabila in AppStore si GooglePlay.
    Toate datele si CV-urile sunt tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare in proiectele ce corespund experientei dumneavoastra profesionale.
    www.adecco.ro;
    https://www.facebook.com/AdeccoRomania/

    Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau “adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in companiile din cadrul grupului Adecco sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Grupul Adecco a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, etnie, rasă, orientare politică, religioasă, starea de sănătate, adresa de domiciliu, reședința, adresa de e-mail, cont bancar, ocupația, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. ADECCO RESURSE UMANE SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15866/2010. ADECCO ROMANIA SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15862/2010. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre companiile din grupul Adecco, va rugam sa va adresati ofiterilor nostri de protectie a dat

     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (129)