Contracts Administrator - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Contracts Administrator - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - Absolvent de facultate.
    - De preferat, experienta profesionala anterioara.
    - Fluenta in limba engleza (scris si vorbit).
    - Cunostinte solide operare a calculatorului.

    Competentele necesare:

    - Intelegerea felului in care se desfasoara activitatile in mediul near/offshore.
    - Experienta de lucru cu proceduri si reguli.
    - Excelente abilitati de comunicare si orientare spre client.
    - Responsibilitate fata de business si vanzari pentru a asigura respectarea procedurilor interne ale companiei.
    - Cunostinte bune in administrarea afacerii.
    - Intelegerea mediului de afaceri.
    - Abilitati de instruire (intern si extern) .

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Preluarea completa a responsabilitatilor de front office (FO) si coordonarea activitatilor de complexitate medie pe intreg fluxul de proces ce include implicarea partenerilor interni si externi.
    - Aplicarea si utilizarea in mod activ a proceselor interne si externe precum si o activitate eficienta cu BPO/GBC. Acordarea de suport pentru intrebarile din partea echipei de vanzari si BPO/GBC.
    - Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport.
    - Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor.
    - Asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului, precum si conformitatea cu SAB 101.
    - Mentinerea unui nivel inalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicari proactive precum si o acuratete sporita a datelor.
    - Asigurarea interfetei intre departamentul de vanzari, business, departamentul de distributie, GBC, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns.
    - Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar.
    - Ocazional, va fi preluata coordonarea din punct de vedere administrativ pentru proiectele clientilor.
    - Procesele care vor fi adaptate pentru nevoile clientilor vor fi dezvoltate in contextul unui management eficace.
    - Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces.
    - Functioneaza ca punct de contact pentru C&C, departamentul de distributie, departamentul financiar, CRS.
    - Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare.
    - Alinierea la standardele ale conduitei in afaceri.
    - Cunoasterea si alinierea la valorile companiei.
    - Cunoasterea si utilixarea conexiunilor interne ale companiei.
    - Analizarea proceselor si a studiilor de afaceri cu scopul imbunatatirii procesului.
    - Furnizarea de training si indrumare online pentru clienti (de ex. Sistemul SCA).
    - Asigurarea de raspunsuri pentru intrebarile din parte GBC (responsabilitatea de a respecta timpul de raspuns de 24 de ore la cererile GBC).
    - Monitorizarea procesului pe intreg fluxul sau intre back office (BO) si front office (FO).
    - Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (32)