Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iSoftBet active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: iSoftBet
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    iSoftBet Development Center was established in Timisoara in 2004 by UK Entrepreneurs, who believe in new technologies and the business opportunities Romania has to offer.

    Since then, we have developed impressive online products and by doing so built an imposing brand. Our team is young, passionate and motivated to create amazing software solutions that make the difference, all in an awesome work environment with lots of benefits.

    We are looking for smart people and we want you!

    Cerinte

    - Experienta dovedita de Specialist HR sau office assistant, sau in alt rol administrativ
    - Cunostinte de software ERP
    - Cunostinte practice de lucru cu echipament de birou
    - Intelegerea profunda a procedurilor de management a biroului
    - Abilitati organizationale excelente si abilitati de gestionare a timpului
    - Abilitati analitice si de sinteza
    - Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
    - Cunostinte de MS Office
    - Aptitudini decizionale si de rezolvare a problemelor
    - Persoana etica si de incredere
    - Diploma in domeniul administrativ, fiscal, resurse umane, studii sociale sau intr-un domeniu relevant; cursurile suplimentare constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Organizeaza biroul si asista HR Managerul in optimizarea procedurilor de lucru
    - Ajuta la sortarea si distribuirea comunicarilor in timp util
    - Creeaza si actualizeaza rapoarte financiare, asigurandu-se ca informatia este valida si corecta
    - Planuieste si programeaza intalniri si sedinte
    - Inventariaza echipamentele de birotica si rechizitele si monitorizeaza stocul
    - Rezolva probleme aparute la birou si raspunde cerintelor postului
    - Coordoneaza impreuna cu alte departamente urmarirea procedurilor stabilite si anunta nerespectarea lor
    - Mentine relatii de incredere cu furnizori, clienti si colegi
    - Indeplineste indatoriri de receptioner in munca cotidiana
    - Ajuta la dezvoltarea si implementarea initiativelor si sistemelor HR
    - Ofera sfaturi in privinta politicilor si procedurilor
    - Se implica activ in recrutare si evenimente corporative
    - Creeaza si implementeaza planuri de incluziune a angajatilor
    - Ofera sprijin in procesele de management al performantei
    - Mentine arhivele angajatilor ( pontaj, zile de nastere, etc ) pe baza politicilor si a reglementarilor legale in vigoare

    Alte informatii

    Ce avem de oferit:

    - Salariu competitiv pe baza nivelului de cunostinte;
    - Perspectiva de a te dezvolta in functie de propriile ambitii;
    - Libertate de implementare pentru ideile tale nebunesti;
    - Fructe si pizza;
    - Masa de ping-pong si masaje

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (42)