Consilier relatii clienti back-office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TELUS International Europe active.


Vezi toate job-urile Consilier relatii clienti back-office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: TELUS International Europe
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    TELUS International focuses on human connection and innovation to deliver exceptional customer service and next-gen IT consulting that wow clients and delight their customers. More than 30,000 employees around the world, from locations across North and Central America, Europe and Asia, enable over 200 million customer interactions annually via voice, email, chat and social media, across fast-growing tech, financial services and fintech, gaming, travel and hospitality, and healthcare industries.

    TELUS International enables customer service delivery innovation through spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company serves clients in over 35 languages. TELUS holds a 65% interest in TELUS International with Baring Private Equity Asia holding the remaining 35%.

    Cerinte

    Trimite-ne CV-ul daca ai:

    - Capacitate foarte buna de comunicare si relationare in limba romana
    - Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
    - Capacitatea de a lucra in echipa
    - Disponibilitatea de lucru full time

    Responsabilitati

    Responsabilitati:


    -procesare, inregistrare si gestionare corespondenta primita prin posta pentru echipa de Relatii clienti a unei companii internationale de cosmetice
    -preluare documente sau retururi de la oficiul postal de doua ori / saptamana, inregistrarea si raportarea informatiilor cu acuratete in sistemele folosite, respectand standardele de calitate ale procedurilor interne
    -procesarea si expedierea comenzilor de cataloage primite din partea clientilor companiei prin telefon / e-mail
    -procesarea, inregistrarea si efectuarea platilor aferente retururilor de produse primite din partea clientilor companiei
    -inregistrare facturi sau plati in sistem

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii):

    Expunerea internationala - lucram cu clienti internationali de zi cu zi si vei avea sansa sa iti imbunatatesti abilitatile de limba straina
    Mediu pozitiv - ne pasa de bunastarea colegilor nostri, investim in dezvoltarea lor, incurajam distractia si team building-urile
    Proiecte comunitare - vom rula evenimente pe tot parcursul anului
    Asigurare medicala privata
    Tichete de masa
    Reduceri speciale oferite de partenerii nostri din diferite industrii (Banking, Telecom, Gym & Fitness)