Specialist salarizare si administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Motivație pentru o carieră în domeniul resurselor umane;
    Foarte bună înțelegere și utilizare Microsoft Excel;
    Bune cunoștințe de legislația muncii;
    Experiență de lucru cu un software de salarizare (reprezintă un avantaj);
    Foarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare;
    Atenție la detalii (lucrul cu cifrele);
    Atitudine empatică, proactivă;
    Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    Foarte bune abilități de planificare și organizare;
    Orientare spre rezultate și spirit de echipă;
    Dinamism și flexibilitate.

    Responsabilitati

    Administrează raporturilor de muncă a angajaţilor ( întocmire și gestionare documente de angajare, de evidenta a personalului, gestionarea relației cu furnizorii externi, etc);
    Este responsabil de buna administrare și gestionare a dosarelor de personal pentru a respecta toate cerințele legale;
    Creează proceduri de resurse umane care îmbunătățesc relațiile și procesele activității operaționale de la sediul central și din magazine;
    Oferă suport în tot ceea ce privește procesul de informare , comunicare și implementare a procedurilor de resurse umane;
    Administrează elementele constitutive ale drepturilor salariale (concedii medicale, concedii de odihnă, rețineri etc);
    Centralizază pontajele lunare pentru calculul salarial;
    Întocmește rapoarte periodice (statistici, indicatori HR);
    Redactează și eliberează diferite tipuri de adeverințe pentru salariați.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (46)