Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist salarizare si administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Specialist salarizare si administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2017 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Motivație pentru o carieră în domeniul resurselor umane;
Foarte bună înțelegere și utilizare Microsoft Excel;
Bune cunoștințe de legislația muncii;
Experiență de lucru cu un software de salarizare (reprezintă un avantaj);
Foarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare;
Atenție la detalii (lucrul cu cifrele);
Atitudine empatică, proactivă;
Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
Foarte bune abilități de planificare și organizare;
Orientare spre rezultate și spirit de echipă;
Dinamism și flexibilitate.
Administrează raporturilor de muncă a angajaţilor ( întocmire și gestionare documente de angajare, de evidenta a personalului, gestionarea relației cu furnizorii externi, etc);
Este responsabil de buna administrare și gestionare a dosarelor de personal pentru a respecta toate cerințele legale;
Creează proceduri de resurse umane care îmbunătățesc relațiile și procesele activității operaționale de la sediul central și din magazine;
Oferă suport în tot ceea ce privește procesul de informare , comunicare și implementare a procedurilor de resurse umane;
Administrează elementele constitutive ale drepturilor salariale (concedii medicale, concedii de odihnă, rețineri etc);
Centralizază pontajele lunare pentru calculul salarial;
Întocmește rapoarte periodice (statistici, indicatori HR);
Redactează și eliberează diferite tipuri de adeverințe pentru salariați.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Specialist salarizare BUCURESTI, | |
Specialist Salarizare Hybrid | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la