Coordonator salarizare si administrare personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Coordonator salarizare si administrare personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Minim 2 ani experiență într-un rol similar;
    Motivație pentru o carieră în domeniul resurselor umane;
    Foarte bune cunoştinţe de legislaţie în domeniul salarizării;
    Foarte bună înțelegere și utilizare Microsoft Excel;
    Experiență de lucru cu un software de salarizare;
    Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    Abilități excelente de planificare și de organizare;
    Bune abilități de comunicare și relaționare;
    Orientare spre rezultate și spirit de echipă;
    Atenție la detalii (lucrul cu cifrele);
    Atitudine proactivă;
    Deschis, energic, flexibil;
    Limba engleză sau franceză la nivel avansat;

    Responsabilitati

    Cautam un coleg/ă în cadrul departamentului de resurse umane care să fie responsabil de:

    Gestionarea proceselor legate de plata salariilor;
    Coordonarea și monitorizarea activităților de resurse umane din sfera administrativă și de salarizare la nivel de companie;
    Actualizarea si comunicarea la nivelul companiei a modificarilor organizationale aprobate: organigrama, RI, CCM, procese si proceduri interne etc.
    Administrarea raporturilor de muncă a angajaţilor ( întocmire și gestionare documente de angajare, de evidenta a personalului, administrare dosare de personal pentru a respecta toate cerintele legale, gestionarea relației cu furnizorii externi, etc);
    Coordonarea activitatii de intocmire si verificare a pontajelor;
    Monitorizarea tuturor modificărilor legislative și analiza impactului acestora asupra angajaților și a companiei;
    Analiza studiilor de piata disponibile si elaborarea strategiilor de compensatii si beneficii aliniate acestora;
    Realizarea situațiilor de salarii, de personal, analize salariale, rapoarte, simulari, calcule diverse solicitate de managerul ierarhic;
    Implementarea și monitorizarea de proceduri de resurse umane care îmbunătățesc relațiile și procesele activității operaționale de la sediul central și din magazine;
    Oferirea de suport în tot ceea ce privește procesul de informare , comunicare și implementare a procedurilor de resurse umane;
    Relaţia cu autorităţile din domeniu (ITM, autorităţi din domeniul Muncii);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (36)