Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator salarizare si administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Coordonator salarizare si administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.09.2017 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Minim 2 ani experiență într-un rol similar;
Motivație pentru o carieră în domeniul resurselor umane;
Foarte bune cunoştinţe de legislaţie în domeniul salarizării;
Foarte bună înțelegere și utilizare Microsoft Excel;
Experiență de lucru cu un software de salarizare;
Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
Abilități excelente de planificare și de organizare;
Bune abilități de comunicare și relaționare;
Orientare spre rezultate și spirit de echipă;
Atenție la detalii (lucrul cu cifrele);
Atitudine proactivă;
Deschis, energic, flexibil;
Limba engleză sau franceză la nivel avansat;
Cautam un coleg/ă în cadrul departamentului de resurse umane care să fie responsabil de:
Gestionarea proceselor legate de plata salariilor;
Coordonarea și monitorizarea activităților de resurse umane din sfera administrativă și de salarizare la nivel de companie;
Actualizarea si comunicarea la nivelul companiei a modificarilor organizationale aprobate: organigrama, RI, CCM, procese si proceduri interne etc.
Administrarea raporturilor de muncă a angajaţilor ( întocmire și gestionare documente de angajare, de evidenta a personalului, administrare dosare de personal pentru a respecta toate cerintele legale, gestionarea relației cu furnizorii externi, etc);
Coordonarea activitatii de intocmire si verificare a pontajelor;
Monitorizarea tuturor modificărilor legislative și analiza impactului acestora asupra angajaților și a companiei;
Analiza studiilor de piata disponibile si elaborarea strategiilor de compensatii si beneficii aliniate acestora;
Realizarea situațiilor de salarii, de personal, analize salariale, rapoarte, simulari, calcule diverse solicitate de managerul ierarhic;
Implementarea și monitorizarea de proceduri de resurse umane care îmbunătățesc relațiile și procesele activității operaționale de la sediul central și din magazine;
Oferirea de suport în tot ceea ce privește procesul de informare , comunicare și implementare a procedurilor de resurse umane;
Relaţia cu autorităţile din domeniu (ITM, autorităţi din domeniul Muncii);
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Angajăm Inspector Salarizare Aplica fara CV | |
Specialist salarizare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (37) |
Raporteaza eroarea la