Contabil Junior - Companie de consultanta

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie ce ofera consultanta fiscala si juridica, recrutam Contabil Junior.

    Cerinte:
    - studii superioare în domeniul economic
    - experiență în domeniu între 6 -12 luni
    - limba engleză - nivel mediu
    - cunoștințe avansate operare PC - Ms Office (în special Excel).
    - cunoștințe de contabilitate primară
    - persoană organizată, meticuloasă și cu atenție la detalii
    - bună capacitate de comunicare și disponibilitate pentru învățare și dezvoltare

    Responsabilitati

    - înregistrare Registru de Casă
    - înregistrare deconturi de cheltuieli
    - înregistrare extrase de cont
    - înregistrare facturi cumpărare, reconciliere între conturi
    - întocmire facturi vânzare
    - înregistrare reevaluări solduri valută
    - arhivarea documentelor (facturi, extrase, deconturi, Registru de Casă etc.)

    Alte informatii

    Se oferă:
    - pachet salarial corelat cu experiența și abilitățile
    - oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii în plină expansiune