Operator Suport L1

Angajator: Romanian Business Consult
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Romanian Business Consult furnizeaza solutii integrate IT, servicii si consultanta pentru industria de retail international: scannere, RFID, wireless, verificatoare pret, retele, routere, switchuri, cash management, self check out, dezvoltand solutii software de gestiune customizate pentru eficientizarea activitatilor interne ale companiilor.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii superioare finalizate sau in derulare, de preferabil facultate tehnica;
    Cunostinte PC (word, excel, internet);
    Limba engleza;
    Dorinta de implicare;
    Abilitati de comunicare;
    Capacitate de asimilare cunostinte noi;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si pe e-mail;
    Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
    Analiza si diagnosticarea primara a tichetelor;
    Transmiterea tichetelor de service catre echipele tehnice responsabile sau catre partenerii de service;
    Rezolvarea problemelor tehnice in mod remote sau telefonic, conform procedurilor disponibile
    Inchiderea sesizarilor in sistemul informatic.

    Alte informatii

    Program de lucru:
    Luni – Duminica in trei ture, care vor fi acoperite prin rotatie

    7 AM - 16 PM
    15 PM - 24 PM
    22 PM – 7 AM

    Beneficii
    - Tichete de masa sub forma de card electronic
    - Abonament business la clinica medicala privata