Operator facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Operator facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    Crestem an de an, astfel ca echipa noastra financiar- contabila sa mareste cu un nou coleg/ a pentru postul de Operator Facturare!

    Cum arata viitorul coleg/ viitoarea colega :
    • Are minim 1-2 ani experienta in facturare/ contabilitate primara;
    • Opereaza in Excel la un nivel mediu (sortare date, calcule simple) si cu o buna viteza de lucru;
    • Este o persoana foarte bine organizata, atenta, cu o buna putere de concentrare;
    • Fire calma, cu multa rabdare si accent la detalii;
    • Personalitatea armonioasa si orientata catre lucrul in echipa.

    Responsabilitati

    Ce face zi de zi Operatorul Facturare in cadrul DGH Log& Sped:
    • Preia corespondenta cu documente finaciar contabile de la furnizori, direct sau prin firmele de curierat;
    • Dupa verificarea documentelor, introduce facturile de la furnizori in softul companiei;
    • Scaneaza toate documentele financiar- contabile primite si asigura o buna gestionare a arhivei electronice;
    • Emite facturile catre client, in format electronic, cu softul companiei;
    • Transmite in original facturile catre Client, prin firme de curierat.

    Alte informatii

    Oferta:

    • Pachet salarial aliniat pietii;
    • Bonus anual de performanta;
    • Asigurare medicala privata;
    • Programe de teambuilding anual;
    • Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei.
    • Conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terasa amenajate, loc de recreere).

    Alte informatii: biroul este in zona Unirii iar programul de lucru este de luni pana vineri, de la 08.00 la 17.00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (21)