Functionar Documentare - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KRUK Romania active.


Vezi toate job-urile Functionar Documentare - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: KRUK Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    KRUK Romania este companie membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din zona Europei Centrale.  KRUK România a luat fiinţă la începutul anului 2007. Cele două linii principale de business sunt recuperarea creanțelor cesionate și colectarea creanțelor externalizate de partenerii de afaceri. Compania  este specializată în gestionarea completă a creanţelor și oferă servicii de recupere atât a creanţelor instituţiilor financiare, cât şi ale marilor clienţi corporativi. KRUK România gestionează portofolii de creanţe provenind de la bănci, companii de leasing, operatori de telefonie fixă şi mobilă, operatori de televiziune prin cablu, furnizori de platforme digitale, furnizori de utilităţi, precum şi de la companii producătoare de bunuri de larg consum.

    Cerinte

    - Cunostinte de operare calculator - nivel mediu;
    - Cunostinte operare Pachetul Office (Word, Excel, Outlook);
    - Minim studii medii;
    - Atentie la detalii, meticulozitate, spirit de observatie;
    - Capacitatea de organizare si planificare;
    - Capacitatea de a citi/intelege/analiza/procesa un volum mare de documente intr-un timp limitat;
    - Capacitatea de a lucra cu deadline-uri stricte/scurte/limitative;
    - Capacitatea de a face asocieri logice;
    - Abilitati de a lucra independent si in echipa.

    Responsabilitati

    - Inregistrarea si distribuirea corecta a corespondentei primite catre departamentul/persoana corespunzatoare;
    - Verificarea si transmiterea tuturor facturilor catre departamentele aferente in vederea achitarii acestora;
    - Inregistrarea in registrul de intrari a documentelor primite;
    - Procesarea corespondentei primite;
    - Inregistrarea in sistem a documentelor;
    - Procesarea corespondetei trimise de catre companie.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (47)