Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Centrul de meditatii si dezvoltare personala active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Centrul de meditatii si dezvoltare personala
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta.

    Cerinte

    Căutăm absolventă/absolvent 2017 care:

    1. Să știe să zâmbească inclusiv când vorbesc la telefon. Ne dorim angajați și clienti cu atitudine pozitivă;
    2. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește;
    3. Să fie organizată… foarte organizată! Avem zeci de solicitări zilnic şi pe lângă automatizare, avem nevoie de un time-management foarte bun;
    4. Să fie atentă la detalii… foarte atentă!;
    5. Să aibă capacitate de planificare şi prioritizare;
    6. Să aibă atenţie distributivă;
    7. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă:
    8. Să fie descurcăreață și perseverentă. Când îi dăm o situație de rezolvat, să nu se oprească până nu găsește soluția;
    9. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect);
    10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă;
    11. Să-și dorească să evolueze;
    12. Sa fie punctuală;
    13. Lipsa de experiență nu constituie un dezavantaj, atitudinea necorespunzătoare, da.
    14. Să fie atât de bună încât sa ne simtim obligați să-i mărim salariul.

    Responsabilitati

    Ce va face această persoană?
    1. Se va ocupa de e-mail-uri & telefoane;
    2. Va mentine legătura cu cliențiii;
    3. Realizează programarea ședințelor și a întâlnirilor pentru manager;
    4. Rezolvă problemele organizatorice cu care se confruntă echipa;
    5. Încasează contravaloarea contractelor;
    6. Întocmește acte de contabilitate primara;
    7. Răspunde la timp, chiar sub presiunea dead-line-urilor ambițioase;
    8. Propune managerului strategii de dezvoltare a afacerii și ajută la implementarea lor;
    9. Întreține baza de date cu clienți;
    10. Îndosariază și menține ordine în documente



    Alte informatii


    Programul implica faptul că, odată la două săptămâni se lucrează sâmbăta.