ASISTENT ACHIZITII

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem:
    Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
    Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
    Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
    Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
    Nu vindem doar produse, cream experiente.
    Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.

    Cerinte

    Ce facem noi pentru tine?
    - Oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania;
    - Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, oferim training profesional;
    - Oferim un venit motivant, corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate );
    - Oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;
    - Oferim posibilitati reale de promovare.

    Ce vei face tu pentru noi?
    - Vei introduce, corect si la timp, preturile de lista transmise de catre furnizori;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta a discountului pe factura, discount negociat la nivel de furnizor si contract comercial (acesta aplicat la preturile de lista- rezulta pretul de facturare);
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie nete (de facturare);
    - Te vei asigura ca introducerea in sistem a preturilor de achizitie se face doar in baza unui formular de modificare preturi semnat de catre toate persoanele responsabile Junior Buyer/ Buyer / Senior buyer si Manager Achizitii Dept;
    - Introducerea corecta si la timp a preturilor de vanzare;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie promotionale, doar in baza formularelor promotionale semnate si stampilate de catre furnizor);
    - Vei asigura o situatie clara si corecta ( dosar) cu toate modificarile de pret operare pe parcursul anului – si acceptate/ semnate de catre nivelele ierarhice superioare.

    Daca:
    - ai experienta în comert minimum 1 ani,
    - esti o persoana organizata,
    - esti proactiv/a,
    - esti atent/a la detalii/ riguroas/a,
    - ai capacitatea de a lucra cu proceduri, de a intelege si implementa procedurile societatii, constituind exemplu personal de cunoastere si respectare in totalitate a procedurilor, regulamentelor si a manualelor de lucru existente,
    - ai capacitatea de a comunica eficient pe verticala si orizontala in cadrul structurii organizatorice a societatii, atat oral cat si in forma scrisa (rapoarte, e-mail, etc.),
    - ai bune abilitati de lucru cu rapoarte si cifre, intelege importanta raportarilor exacte si la timp, stie sa citeasca si sa interpreteza aceste rapoarte,
    - ai bune abilitati de operare P.C.

    Aplica cu incredere.
    Este momentul pentru un job bun!

    Responsabilitati

    Avand cea mai agresiva expansiune, in ultimii ani, compania PROFI ROM FOOD a fost recunoscuta drept unul dintre cele mai active lanturi de retail modern din Romania. In anul 2016, au fost deschise 134 magazine, iar planurile de dezvoltare pentru 2017 prevad extinderea retelei cu cel putin 200 de noi unitati.
    Cu peste 11000 de angajati la sfarsitul lui 2016, PROFI este unul dintre angajatorii de top din Romania.
    Dinamica, flexibila si ambitioasa, echipa de profesionisti PROFI creste cu repeziciune si cauta noi membri orientati catre dezvoltare profesionala intr-un mediu competitiv.