Customer Enthusiast Adviser

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    O noua oportunitate profesionala pentru tinerii absolventi sau studenti din Bucuresti!

    Esti o persoana dinamica, entuziasta si comunicativa? Iti doresti sa iti incepi cariera in cadrul uneia dintre cele mai importante institutii financiare? Te asteptam in echipa de Voice Specialist Customer Enthusiast Adviser!

    Cerinte:
    Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    Nu este necesara experienta anterioara;
    Aptitudini de baza de operare a pachetului Office (Word si Microsoft Outlook);
    Nivelul foarte bun de cunoastere al limbii engleze;
    Cunostinte profesionale: cunostinte minime in domeniul financiar-bancar.

    Competente:
    Bune aptitudini de comunicare;
    Capacitate de invatare rapida;
    Fire dinamica si adaptabila schimbarilor continue;
    Capacitate de a rezolva si de a controla diverse situatii;
    Capacitate capabil sa lucreze bine in echipa
    Fire sociabila, inclinata spre lucrul in echipa.

    Responsabilitati

    Ofera clientilor persoane fizice si juridice informatii generale si specifice privind produsele bancii;
    Este responsabil sa transmita raspunsuri complete si corecte solicitarilor telefonice sau scrise ale clientilor;
    Propune vanzarea produselor si serviciilor in cadrul interactiunilor cu clientii, pe orice canal (telefon, e-mail, chat), dupa caz;
    Incurajeaza loialitatea clientului prin aptitudini de comunicare excelenta si o atitudine pozitiva;
    Transmite catre Officer plangerile, situatiile cu implicatii financiare sau cazurile care necesita investigatii suplimentare;
    Indeplineste toate celelalte sarcini de raspundere si sarcini specifice ce ii sunt atribuite de catre superior, in functie de nevoi si situatii;
    Indeplineste si alte responsabilitati si atributii specifice din aria sa de competenta, delegate de superiori, in functie de nevoi si situatii.