Customer Enthusiast Adviser
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.Vezi toate job-urile Customer Enthusiast Adviser active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lugera & Makler |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2017 |
Remote work: | On-site |
...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera team in Romania.
A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!
We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
“WE CAN DO IT!”
And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!
Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!
O noua oportunitate profesionala pentru tinerii absolventi sau studenti din Bucuresti!
Esti o persoana dinamica, entuziasta si comunicativa? Iti doresti sa iti incepi cariera in cadrul uneia dintre cele mai importante institutii financiare? Te asteptam in echipa de Voice Specialist Customer Enthusiast Adviser!
Cerinte:
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Nu este necesara experienta anterioara;
Aptitudini de baza de operare a pachetului Office (Word si Microsoft Outlook);
Nivelul foarte bun de cunoastere al limbii engleze;
Cunostinte profesionale: cunostinte minime in domeniul financiar-bancar.
Competente:
Bune aptitudini de comunicare;
Capacitate de invatare rapida;
Fire dinamica si adaptabila schimbarilor continue;
Capacitate de a rezolva si de a controla diverse situatii;
Capacitate capabil sa lucreze bine in echipa
Fire sociabila, inclinata spre lucrul in echipa.
Ofera clientilor persoane fizice si juridice informatii generale si specifice privind produsele bancii;
Este responsabil sa transmita raspunsuri complete si corecte solicitarilor telefonice sau scrise ale clientilor;
Propune vanzarea produselor si serviciilor in cadrul interactiunilor cu clientii, pe orice canal (telefon, e-mail, chat), dupa caz;
Incurajeaza loialitatea clientului prin aptitudini de comunicare excelenta si o atitudine pozitiva;
Transmite catre Officer plangerile, situatiile cu implicatii financiare sau cazurile care necesita investigatii suplimentare;
Indeplineste toate celelalte sarcini de raspundere si sarcini specifice ce ii sunt atribuite de catre superior, in functie de nevoi si situatii;
Indeplineste si alte responsabilitati si atributii specifice din aria sa de competenta, delegate de superiori, in functie de nevoi si situatii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (183) |
Raporteaza eroarea la