Asistent Resurse Umane (perioada det. 6 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AKKA Romserv (Akkodis) active.


Vezi toate job-urile Asistent Resurse Umane (perioada det. 6 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AKKA Romserv (Akkodis)
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Akkodis Romania team currently counts over 800 engineers and IT experts who work on local and global projects, in industries such as Automotive&Transport, Aerospace&Defense, IT&C, Life Science&Health, Energy&Clean Technology.
    We have been active for over 17 years in Romania and have six competence centers in Bucharest, Pitesti, Titu, Iasi, Cluj and Timisoara.
    Smart Industry is where digital and engineering converge into a connected world - reshaping entire industries and providing solutions for some of the world’s toughest challenges.
    At Akkodis, we bring digital and engineering solutions together, creating a smarter future for everyone.

    Cerinte

    Cerinte:



    Studii superioare finalizate
    Experienta in domeniul resurselor umane, pe o pozitie similara (reprezinta avantaj)
    Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii
    Excelente abilitati de comunicare si relationare
    Limba engleza si/ sau Franceza- nivel mediu
    Cunostinte operare PC (MS Office nivel avansat)
    Cunostinte de legislatie a muncii
    Initiativa, abilitati de analiza, urmarire si coordonare procese HR / Administrativ
    Contract full-time, contract pe perioada determinata de 6 luni

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Efectuarea de sarcini administrative specifice: gestionarea documentelor de resurse umane ; centralizarea de pontaje lunare si a cererilor de concediu, realizarea de adeverinte de salariat, administrarea beneficiilor (comanda lunara de tichete de masa, gestionarea cardurilor noi, verificarea facturilor lunare) ; interviuri in perioada de proba; efectuare de rapoarte ad-hoc, saptamanale sau cu alta frecventa; realizarea situatiilor interne in vederea pregatirii salariilor; realizare de acte aditionale, decizii; pregatire documente necesare deplasarilor angajatilor;
    Relatii cu alte departamente suport din companie sau organisme externe (. contabilitate externa, Casa nationala de Pensii pentru demersurile administrative, Clinica medicala, Agentia judeteana de ocupare a fortelor de munca, ambasade, consulate, Oficiul Roman pentru imigrari, prefecturi din alte tari)
    Formarea noilor angajati din departament
    Alte sarcini din departamentul de Resurse Umane la cererea superiorului ierarhic
    Aplica procedurile din managementul calitatii companiei si propune aplicarea de noi solutii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (33)