Agent vanzari

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are a consultative partner for our clients and candidates, delivering customized solutions for both sides. Our company offers support in recruiting white collars for local and cross-border projects. Recruiting experts of TRK Professional understand the specific needs of our clients and are building strong relationships to candidates from various professions and fields.

    Cerinte

    Pentru unul din clientii nostri, unul dintre cei mai importanti provideri de telefonie mobila din Romania, cautam persoane entuziaste si interesate sa se alature echipei de vanzari.
    Nivel cariera: Entry Level (0-2 ani)


    Cerinte:
    • Orientare catre client;
    • Excelente abilitati de comunicare si negociere
    • Dorinta de dezvoltare continua si colaborare pe termen lung
    • Disponibilitatea de a lucra in echipa;
    • Capacitatea de adaptare cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
    • Un minim de 6 luni experienta (de preferat) in call-center, telesales, customer support
    • Cunostinte de utilizare PC.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Promovarea si vanzarea serviciilor companiei
    • Oferirea de informatii de inalta calitate clientilor cu care interactioneaza
    • Promovarea si vinderea (proactiv si reactiv) a serviciilor companiei
    • Urmareste stadiul cerintelor inregistrate si contacteaza clientul (atunci cand este cazul), pentru a-i oferi informatiile necesare semnarii contractului;
    • Identifica nevoia potentialilor clienti, subliniaza beneficiile produselor si serviciilor
    • Promoveaza serviciile companiei, utilizand toate informatiile si resursele disponibile;
    • Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie
    • Se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
    • Urmareste atingerea obiectivul de vanzari stabilit de sefii ierarhici superiori asa cum a fost comunicat la inceputul lunii;
    • Foloseste aplicatiile specifice activitatii
    • Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, oferind suport si schimband informatii cu acestia referitoare la proceduri, servicii, produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a colegilor sai.


    Beneficii:
    Dezvoltare profesionala continua (programe de training periodice si mentoring);
    Pachet salarial ce include un salariu fix + comision din vanzari si sistem de bonusare)