Project Manager - Scoala de Valori

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna, a carei viziune este transformarea Romaniei intr-o societate bazata pe valori puternice si oameni de caracter. Credem că puterea de transformare a unei societati sta in Educatie si in tineri si de aceea am ales sa ne dedicam adolescentilor din Romania. Ne-am hotarat sa le fim ghid in procesul de construire a caracterului si in cel al descoperirii de sine. Ii ajutăm să se descopere, sa aiba mai multa incredere in ei, onestitate si curaj asupra propriilor alegeri.

    Cerinte

    - experiență în Project Management (1-3 ani)
    - capacitate de concentrare, analiză şi sinteză;
    - capacitate de previziune a evenimentelor;
    - abilităţi de negociere;
    - capacitate de a stabili relaţii, toleranţă, calm, perseverenţă;
    - abilităţi de comunicare interpersonală;
    - capacitatea de a redacta rapoarte clare şi corecte;
    - adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
    - echilibru emoţional, constanţă în atitudini;
    - capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
    - competenţe de lucru în echipă;
    - atitudine pozitivă şi mobilizare;
    - spirit creativ şi inovativ;
    - preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual.

    Responsabilitati

    - urnizează corect şi prompt informaţiile din domeniul său de activitate;
    - asigură un climat de colaborare între toţi membrii organizaţiei implicaţi în proiect;
    - gestionează resursele umane şi materiale conform cu planificarea proiectului şi le alocă corect activităţilor proiectului;
    - respectă termenele stabilite prin contracte;
    - întocmeşte veridic şi corect rapoartele pentru finanţatori, parteneri şi beneficiari;
    - gestionează relaţia cu partenerii, clienţii şi beneficiarii;
    - monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse şi redactează rapoarte;
    - asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente ale organizaţiei;
    - arhivează corespunzător toată documentaţia legată de proiect;
    - evaluează impactul proiectului şi îl comunică echipei de management, finanţatorilor şi partenerilor de proiect.