Specialist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Smithfield Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Smithfield Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 04.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Smithfield Romania este prezenta pe piata din Romania din 2004, dezvoltand de-a lungul timpului un model de afacere de succes, in urma investitiilor de peste 600 milioane USD, realizate pana in prezent. In cadrul grupului nostru de firme functioneaza in sistem integrat companiile Smithfield Ferme (divizia crestere porcine) si Smithfield Prod (divizia carne).

    Smithfield Romania a castigat de-a lungul timpului o pozitie de lider in industria carnii de porc, prin integrarea principiilor dezvoltarii sustenabile in strategia de afaceri. Ca parte a sustinerii dezvoltarii durabile a sectorului agricol și de crestere a animalelor din Romania. Smithfield Romania se implica in mod continuu in programe de dezvoltare sustenabile de impact in comunitatile zonelor in care ne desfasuram activitatea.

    Compania noastra investeste continuu in dezvoltarea profesionala a celor peste 2000 de angajati care provin in cea mai mare parte din comunitatile unde ne desfasuram activitatea. Smithfield Romania propune solutii multiple pentru dezvoltarea carierei deoarece consideram ca adevarata valoare Smithfield Romania rezida in fiecare dintre angajatii companiei, in implicarea si in dorinta lor de a schimba lucrurile in bine! Echipa Smithfield Romania are capacitatea de a se adapta pentru a face fata oricarei situatii si, totodata, de a se mobiliza intr-un mod extraordinar, acest lucru fiind demonstrat in practica prin pozitia de lider pe domeniul nostru de activitate.


    www.smithfield.ro
    www.smithfieldferme.ro

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Certificat de Inspector de Resurse Umane
    - Experienta 1 – 3 ani in administrarea de personal
    - Constituie un avantaj experienta in utilizarea soft-ului TrueHR
    - Abilitatea de a indentifica si solutiona probleme in timp util
    - Persoana organizata, flexibila si orientata spre rezultate
    - Abilitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor gestionate
    - Cunostinte de limba engleza
    - Abilitati de operare a calculatorului (Microsoft Office)
    - Minim trei ani experiente in administrare de personal

    Responsabilitati

    - Organizeaza si deruleaza operatiunile de administrare a personalului in cadrul companiei, precum si ziua de instruire pentru angajatii noi;
    - Completeaza si inregistreaza in programul de administrare personal contractele individuale de munca, actele aditionale si deciziile de incetare in termenele prevazute de lege;
    - Tine o evidenta stricta a contractelor in expirare si anunta din timp data expirarii
    contractutelor de munca sefului de departament sau sefului de echipa, precum si modificari de salariu conform ofertei de angajare;
    - Intretine dosarele de personal; obtine actele si documentele necesare completarii acestora;
    - Participa la implementarea si intretine baza de date electronica pentru managementul de personal;
    - Completeaza adeverinte pentru salariati;
    - Intocmeste decizii disciplinare in baza cercetarii disciplinare efectuate de catre comisile de cercetare;
    - Transmite REVISAL;
    - Se informeaza permanent asupra modificarilor legislative, normelor si metodologiilor de
    aplicare in domeniul de activitate si le aplica in practica cu consultarea cordonatorului si managerului HR ori departamentului Juridic dupa caz;
    - Raspunde pentru corectitudinea datelor inscrise si de predarea in termen a raportelor la departamentele solicitante;