Consilier service caroserie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auto Italia active.


Vezi toate job-urile Consilier service caroserie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    Educatie si expunere:

    Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.
    Fluenta in exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
    Cunostinte de operare pe calculator;
    Permis de conducere categ. B.

    Cunostinte, abilitati specifice:
    Cunostiinte utilizare Automaster
    Cunostiinte utilizare platforme asiguratori
    Normative constructor
    Initiativa
    Abilitati de comunicare/ negociere
    Atitudine/ Tinuta
    Orientare catre atingerea obiectivelor
    Organizare
    Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
    Empatie
    Spirit de echipa
    Cunoasterea produsului si a pietei auto
    Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

    Cunostinte, abilitati generale:
    Atitudine/ Tinuta
    Orientare catre atingerea obiectivelor
    Organizare
    Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
    Empatie
    Spirit de echipa
    Cunoasterea produsului si a pietei auto
    Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

    Responsabilitati

    Primirea si consilierea clientilor:
    Consulta si pregateste programarile stabilite ;
    Se ocupa de eventualele reconstatari necesare si programeaza masina in service dupa ce se asigura ca toate piesele necesare sunt disponibile in stoc (rezervate fiind in comanda de lucru);
    In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesare realizarii lucrarilor ;
    Verifica soldul clientilor programati ;
    Identifica clientul si autovehiculul in baza de date, se asigura de exactitatea informatiilor si le corecteaza, daca este necesar ;
    Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
    Identifica modul de decontare a interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
    Pentru cazurile cand interventiile vor fi platite de asigurator, se asigura de conformitatea dosarului client, necesar efectuarii reparatiilor cat si decontarii acestora ;
    Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
    Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
    Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
    Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
    Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
    In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului prestatii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
    Monteaza, in prezenta clientului, foliile de proctetie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
    Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
    Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
    Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului (in cazul in care reparatia nu este acoperita de asigurator);
    Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
    Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire,
    Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
    Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
    Indrumarea clientilor catre completarea formularelor de satisfactie MyVoice
    Relationarea cu agentii asiguratorilor in vederea obtinerii a cat mai multe dosera de dauna spre solutionare

    In ceea ce priveste urmarirea interventiilor :
    Transmite Contractele de Reparatie complete catre Seful de Atelier ;
    Ramane in contact cu Seful de Atelier pentru a urmari stadiul reparatiei in curs, in timp real ;
    Informeaza clientii telefonic/fax/e-mail, in cazul lucrarilor neprevazute dar necesare, pentru a obtine acordul acestora si comunica noul termen de finalizare a reparatiilor si ora restituirii ;
    Se asigura de conformitatea lucrarilor realizate pentru a garanta satisfactia clientului in termeni de calitate, de punctualitate si de pret ;