Specialist Resurse Umane

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Certificat de Inspector de Resurse Umane;
    - Experienta 1 – 3 ani in administrarea de personal;
    - Abilitatea de a indentifica si solutiona probleme in timp util;
    - Persoana organizata, flexibila si orientata spre rezultate;
    - Abilitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor gestionate;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Abilitati de operare a calculatorului (Microsoft Office);
    - Minim trei ani experiente in administrare de personal.

    Responsabilitati

    - Organizeaza si deruleaza operatiunile de administrare a personalului in cadrul companiei, precum si ziua de instruire pentru angajatii noi;
    - Completeaza si inregistreaza in programul de administrare personal contractele individuale de munca, actele aditionale si deciziile de incetare in termenele prevazute de lege;
    - Tine o evidenta stricta a contractelor in expirare si anunta din timp data expirarii contractutelor de munca sefului de departament sau sefului de echipa, precum si modificari de salariu conform ofertei de angajare;
    - Intretine dosarele de personal; obtine actele si documentele necesare completarii acestora;
    - Participa la implementarea si intretine baza de date electronica pentru managementul de personal;
    - Completeaza adeverinte pentru salariati;
    - Intocmeste decizii disciplinare in baza cercetarii disciplinare efectuate de catre comisile de cercetare;
    - Transmite REVISAL;
    - Se informeaza permanent asupra modificarilor legislative, normelor si metodologiilor de aplicare in domeniul de activitate si le aplica in practica cu consultarea cordonatorului si managerului HR ori departamentului Juridic dupa caz;
    - Raspunde pentru corectitudinea datelor inscrise si de predarea in termen a raportelor la departamentele solicitante.