Corporate Account Specialist 

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Corporate Account Specialist  active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2017
    Remote work: On-site


     

    Corporate Account Specialist 
    Scopul postului: Sa asigure un inalt nivel de satifactie clientilor din mediul de afaceri prin furnizarea unor servicii excelente de relatii cu clientii si monitorizarea proactiva a suportului primit de acestia cu scopul de a creste loialitatea segmentului de clienti cu care interactioneaza si de a evita situatiile cu potential impact in satisfactiaacestor clienti.
     
    Responsabilitati principale:
    • Stabileste si mentine contactul cu persoana de contact alocata din partea clientului clientului din piata de afaceri; construirea unei relatii armonioase cu aceasta persoana este un aspect important al acestei pozitii, deoarece are un impact direct asupra nivelului de satisfactie si fidelitatea acestor clienti importanti.
    • Primeste , inregistreaza si rezolva toate solicitarile venite din partea clientilor din piata de afaceri (Ex: schimbari in cont, solicitari legate de factura) contactand telefonic sau fata in fata clientul ori furnizandu-i un raspuns scris cand acesta este solicitat; Aceste responsabilitati necesita excelente cunostinte legate de functionalitatile sistemului de facturare si abilitati de aplicare a unor corectii importante ca valoare - facturile clientilor (nivel maxim de ajustare: 1000 euro/zi/cont):
    • Actioneaza (in colaborare cu agentii de vanzari responsabili de cont in cazul clientilor corporate) direct in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului cu Vodafone ori doresc sa renunte la o parte din abonamente; Aceasta responsabilitate implicadin partea angajatului o buna intelegere a punctului de vedere al clientului si dezvoltarea unor cai de retinere a contului in reteaua Vodafone. Aceasta forma reactiva de vanzare necesita din partea angajatului o buna capacitate de a compara produsele oferite de noi vs cele oferite de competitie, o buna cunoasterea serviciilor si tarifelor Vodafone si capacitatea de a tine cont de motivul initial al clientului pentru care acesta a solicitat un telefon mobil.
    • Furnizeaza un serviciu excelent clientilor din piata de afaceri, raspunzand oricarei cerinte pe care clientul ar putea-o avea legata de serviciile, produsele, tarifele, acoperirea, terminalele, garantiile – Vodafone;
    • Aplica programe proactive de retinere a clientilor apeland telefonic sau in scris clientii corporate (GSM & Data) sau din piata de afaceri, asigurand fidelizarea acestora;
    • In cazul in care eforturile de retinere a clientilor esueaza, opereaza dezactivareacontului;
    • Inregistreaza in aplicatiile care-I stau la dispozitie toate motivele de nemultumire ale clientilor;
    • Apeleaza clientii cu scopul de a-i informa despre efectuarea unor lucrari programate;
    • Tine evidenta propriei baze de clienti din mediul de afaceri si contacteaza proactiv clientii cu ocazia unor evenimente diverse;
    • Furnizeazarapoarte corecte calitativ pe baze lunare sau saptamanale
    • Comunica cu toate departamentele implicate in rezolvarea problemei clientilor corporate sau din piata de afaceri, determinand care este cea mai buna solutie/alternativa;
    Competente, cunostinte si experienta:
     
    Afaceri: Orientarea catre client; Integritate si incredere;
    Concentrarea pe rezultate; Comportamentul etic si
    orientarea catre valori; Calitatea deciziei
    Procese: Rezolvarea problemelor ; Negociere ;Informare
    Oameni: Orientarea catre actiune ; Compasiune ;
    Invatarea fara practica; Ascultarea; Comunicare scrisa
     
    Certificari tehnice/profesionale necesare:
     
    • Procesare text
    • Tabele
    • Grafice
    • Servicii clienti
    • Comunicare
    • Limba engleza
    • Management program
    • Cunostinte legate de Internetsi service de date

    Exista un candidat care corespunde cerintelor postului si care a actionat ca back up pana in prezent.

    Locaţii de lucru

    :
    Globalworth Tower
    Barbu Vacarescu, 201
    Bucuresti 20276

    Orar

    : Full-time
    Tip contract : Determinat

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2700 - 3200 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (132)