Sales Reporting Associate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DB Schenker Logistics SA active.


Vezi toate job-urile Sales Reporting Associate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: DB Schenker Logistics SA
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 29.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La DB Schenker Logistics  faci parte dintr-o rețea logistică globală prin care menținem conectate cele mai importante piețe comerciale din lume. O rețea care îți permite să îți conturezi cariera profesională într-un mediu intercultural, te încurajează să contribui la succesul echipei și să-ți lași amprenta.

    Cu peste 74.500 de colegi în toată lumea, încurajăm diversitatea și succesul prin experiență, perspective și abilități individuale. Împreună suntem o echipă, pregățiți să mergem mai departe!

    Ești un bun ascultător? Ești dornic/ă să livrezi mereu la capacitate maximă? Perfect! Alătură-te și vei face parte din rețeaua noastră globală. Pasiunea ta îi va ajuta pe clienții noștri să progreseze.

    Cerinte

    Knows how to communicate well in English;
    Key software tools (Excel, Databases, PowerPoint) required;
    Clear and concise oral and written communication skills;
    Strong numerical skills;
    Excellent organization skills – able to prioritize work and meet deadlines;
    Excellent interpersonal skills – able to work within a team;
    Able to work effectively with clients to understand requirements and manage communication through the development process;
    Strong networking skills and problem solving capabilities.

    Responsabilitati

    Ensures that incoming work is handled effectively, promptly (in line with Key Performance Indicators and other deadlines) and accurately so that the needs of internal and external customers are consistently met and exceeded;
    Manipulates and format data to meet customer needs;
    Extract data from existing databases and calculate KPI’s;
    Check data accuracy and do quality checks of internal and customer reports;
    Demonstrates flexibility in approach and follow up to achieve resolution of outstanding issues;
    Keeps Team Manager / Department Manager apprised of progress on key work items.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (120)