Special Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Special Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    - Studii medii finalizate cu diploma de bacaluareat (obligatoriu) - studii superioare -prezinta avantaj;
    - Experienta anterioara de minim 2 ani in Customer Care sau Back Office;
    - Cunostinte de contabilitate primara;
    - Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office, minim: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
    - Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu;
    Integritate si incredere;
    - Negociere;
    - Calm si rezistenta la presiune;
    - Rezolvarea problemelor;
    - Organizare, planificare si Time Management;
    - Orientare catre client;
    - Capacitatea de analiza;
    - Abilitati de prezentare.

    Responsabilitati

    - Construieste raspunsurile oficiale si participa la solutionarea reclamatiilor venite din partea clientilor in raport cu autoritatile (OPC_ANPC_ANCOM);
    - Negociaza solutii de rezolvare si se ocupa de implementarea in sisteme, colaborand cu toate departamentele implicate (CO, Retentie, Legal, Retail), respectand termenele de livrare cerute de autoritati;
    - Analizeaza cazurile procesate si face propuneri de imbunatatire a proceselor pentru a rezolva mai rapid si la un nivel calitativ mai bun situatiile si solicitarile clientilor;
    - Participa activ cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si acorda feedback-ul clientului;
    - Participa la proiecte interdepartamentale care au ca scop scaderea numarului de clienti “customer@risc” si/sau “cresterea satisfactiei clientilor UPC”;
    - Sustine procesul de auditare a creditelor acordate clientilor de catre membrii echipei, prin verificarea saptamanala a numarului stabilit de cazuri;
    - Participa la alocarea resurselor pe activitati in cadrul echipei;
    - Ofera suport agentilor noi din cadrul echipei;
    - Participa la realizarea formularului de ore suplimentare efectuate de echipa in conformitate cu rapoartele de prezenta din Mediatel;
    - Se ocupa de corectarea erorilor si acordarea de feedback catre membrii echipei, in conformitate cu rapoartele primite din partea echipei Quality Customer Suport.