Coordonator Produse PF

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.
    Pentru noi "Reusim impreuna" este o atitudine, o stare de spirit, care exprima valorile noastre reprezentative: o echipa unita, ce colaboreaza pentru a oferit clientilor cea mai buna solutie financiara si o relatie bazata pe un parteneriat de lunga durata. Esenta marcii Raiffeisen este spiritul de echipa, cel care ii uneste pe membrii acesteia si ii ajuta sa contribuie la atingerea obiectivelor echipei si ale organizatiei.

    Daca este la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!
    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    Cautam o persoana care are:

    Cunostinte solide de lucru cu produsele bancare;
    Experienta bancara de minim 5 ani si experienta de management de minim 3 ani
    Experienta in gestionarea, administrarea si sustinerea proiectelor de dezvoltare a produselor bancare;
    Cunostinte PC (Excel, Word, etc);
    Limba engleza - nivel avansat.

    Responsabilitati

    Ce presupune rolul tau:
    Supervizeaza managementul eficient si profitabil al portofoliului de produse;
    Coordoneaza si decide cu privire la dezvoltarea de noi produse, adaptarea celor existente ca urmare a strategiei definite de segmentele de business si impreuna cu responsabilii acestor segmente;
    Participa impreuna cu responsabilii segmentelor de business la stabilirea bugetelor la nivel de produse, alocarea tintelor ce decurg din acesta in conformitate cu strategia segmentelor de business, supervizeaza si contribuie la realizarea obiectivelor.
    Defineste strategia de dezvoltare a canalelor electronice specifice clientilor persoane fizice folosind feedbackul primit din zona segmentelor de business.