Asistenta Directori de Hub

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Asistenta Directori de Hub active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    -Studii superioare ( de preferat economice)
    -Minim 1 an vechime pe o pozitie similara
    -Cunostinte PC: MS Office ( excel mediu-avansat)
    -Abilitati de comunicare si relationare;
    -Abilitati de planificare, organizare
    -Abilitati privind managementul conflictelor
    -Deschidere catre nou
    -Capacitatea de a decide cu minim de informatii
    -Capacitate de prioritizare, stabilire si urmarire termene
    -Capacitatea de a raspunde unor solicitari noi - creativitate
    -Abilitatea de a argumenta/sustine propriile opinii
    -Respecta deadline-urile.
    -Responsabilitate
    -Integritate.

    Responsabilitati

    -organizare intalniri cu Directorii de Sucursale si Agentii ;
    -redacteaza si distribuie ulterior minutele intalnirilor ;
    -centralizarea zilnica a rezultatelor unitatilor coordonate
    -realizarea de prezentari periodice privind evolutia datelor de vanzari ;
    -scurte informari periodice privind datele de vanzari catre director ;
    -evidenta obiectivelor de management.
    ​-planifica resursele materiale ale ariei ;
    -centralizare lunara a necesarului de rechizite , plasarea comenzii, distribuire ;
    -intocmirea necesarului si distribuirea lunara a tichetelor de masa ;
    -asigurare protocolul hub-ului retail: comenzi, evidente contabile ;
    -evidenta concedii si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare) ;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (7)