Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistenta Directori de Hub
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Asistenta Directori de Hub active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.04.2019 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
-Studii superioare ( de preferat economice)
-Minim 1 an vechime pe o pozitie similara
-Cunostinte PC: MS Office ( excel mediu-avansat)
-Abilitati de comunicare si relationare;
-Abilitati de planificare, organizare
-Abilitati privind managementul conflictelor
-Deschidere catre nou
-Capacitatea de a decide cu minim de informatii
-Capacitate de prioritizare, stabilire si urmarire termene
-Capacitatea de a raspunde unor solicitari noi - creativitate
-Abilitatea de a argumenta/sustine propriile opinii
-Respecta deadline-urile.
-Responsabilitate
-Integritate.
-organizare intalniri cu Directorii de Sucursale si Agentii ;
-redacteaza si distribuie ulterior minutele intalnirilor ;
-centralizarea zilnica a rezultatelor unitatilor coordonate
-realizarea de prezentari periodice privind evolutia datelor de vanzari ;
-scurte informari periodice privind datele de vanzari catre director ;
-evidenta obiectivelor de management.
-planifica resursele materiale ale ariei ;
-centralizare lunara a necesarului de rechizite , plasarea comenzii, distribuire ;
-intocmirea necesarului si distribuirea lunara a tichetelor de masa ;
-asigurare protocolul hub-ului retail: comenzi, evidente contabile ;
-evidenta concedii si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare) ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Personal Banker Aplica fara CV | |
Partener Clienti Retail Aplica fara CV | |
Manager Relatii Clienti Micro Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la