Business Specialist with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a leading global ICT (information and communications technology) solutions provider, we are looking for a passionate Business Specialist with English. The role is open in the Finance Department in a brand new team. The Business Specialist will analyze business operations and find ways to improve them and maximize business. If you want to be part of a great team, we are eager to meet you.

    Requirements:
    - Advanced level of English;
    - University degree in Business Management or Accounting or other relevant field;
    - Over 1 year relevant working experience;
    - Strong communication skills;
    - Strong Microsoft Office applications experience especially Excel.

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    - Generate routine or ad-hoc business reports for management;
    - Settle application and business activity ledger;
    - Input reconciliation and verification;
    - Responsible for day to dat business processes including purchase order application, checking and submission;
    - Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    - Obtain and analyze business data for critical decision making purposes.

    Job Code: 290817AMB