Agent Customer Support (Inbound)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Customer Support (Inbound) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Abilitati foarte bune de customer service;
    • Persoana comunicativa, amabila, calma, orientata catre client, dornica de o cariera intr-unele dintre cele mai valoroase companii din Romania;
    • Minim studii medii (diploma de bacalaureat).

    Limba Engleza nivel Conversational.

    Responsabilitati

    Program:
    3 ture saptamanale (7:00 - 15:00 / 14:00 - 22:00 / tura 3 se lucreaza la fiecare 10 saptamani: 22:00 - 06:00) - 2 weekend-uri / luna lucrate, cu liber aferent in timpul saptamanii;

    In perioada de training programul este Luni - Vineri 09.00 - 18.00
    Salariul pentru perioada de training este 1500 lei net plus bonuri de masa.


    Salariul lunar dupa perioada de training: 1700 lei net + bonuri de masa + bonus (aproximativ 250 lei)+ spor de noapte si de weekend de 25% + (pachet medical)

    Contractul este incheiat pe o perioda nedeterminata cu perioada de proba de 3 luni.
    Responsabilitati : preluarea solicitarilor venite prin apel telefonic, din partea clientilor si acordarea de support acestora.
    NU este obligatorie experienta, aceasta este doar un avantaj, cautam oameni deschisi, sociabili, care isi doresc un rol in servicii clienti si sunt studenti sau absolventi.

    Exista posibilitatea de a face schimburi de tura, pentru a ajunge la cursuri/examene sau pentru evenimente personale !