Ofiter solicitari si reclamatii

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.08.2017

    Pozitia este pentru o perioada determinata de 1 an.

    Cerinţe:

    - experiența în Call Center de minim 6 luni reprezintă un avantaj
    - cunoştinţe de MS Office
    - limba engleză- nivel mediu
    - atitudine prietenoasă, flexibilitate 
    - persuasiune și abilitatea de rezolvare a diverselor situații
    - orientare către client 
    - orientare spre rezultate

    Responsabilităţi:
    - vei monitoriza și te vei asigura ca solicitările și reclamațiile sunt soluționate conform proceselor și procedurilor existente
    - vei iniția și vei răspunde apelurilor telefonice și te vei asigura că acestea sunt tratate cu promptitudine si acuratețe
    - vei oferi servicii de înalt nivel de calitate clienților, promovând o imagine pozitivă a companiei
    - te vei implica în diferite proiecte ale departamentului Call Center