Specialist Marketing - Divizia Corporate Business

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Cunostinte bune de utilizare calculator (MS Office) si cunoasterea limbii engleze
    Atentie la detalii
    Capacitatea de a livra proiectele alocate in timpul stabilit
    Excelente abilitati de comunicare, orientare spre client, adaptabilitate le diferite tipologii de oameni 

    Responsabilitati

    Realizarea de prezentari pentru clienti (necesare in procesul de (re)ofertare/ licitatii/ reinnoire contracte, la solicitarea Key Account Managerilor;
    Conceperea si actualizarea materialelor interne si externe pentru toate serviciile corporate oferite de clientii nostri angajatilor lor;
    Participarea in toate actiunilor serviciilor corporate si proiectelor;
    Actualizarea Ghidulului Abonatului pentru clienti;
    Maparea/ compararea ofertelor Regina Maria cu ofertele altor competitori, cand este cazul, la solicitarea Key Account Managerilor;
    Realizarea altor materiale necesare in comunicarea cu clientii/ procesul de (re)ofertare al clientilor, punctual;
    Actualizarea informatiilor de pe Share-ul Corporate, cu privire la prezentari standard/ oferte standard/ informatii standard sau informatii noi care apar.