Secretara - Otopeni

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are a consultative partner for our clients and candidates, delivering customized solutions for both sides. Our company offers support in recruiting white collars for local and cross-border projects. Recruiting experts of TRK Professional understand the specific needs of our clients and are building strong relationships to candidates from various professions and fields.

    Cerinte

    • experienta in activitatea de secretariat reprezinta un avantaj
    • studii medii/ superioare
    • cunostinte MS Office
    • cunostinte contabilitate primara
    • cunostinte limba engleza
    • persoana bine organizata, serioasa, responsabila, atenta la detalii, cu personalitate puternica

    Responsabilitati

    1. Atributii secretariat:
    • Desfasurarea activitatilor de secretariat si receptie: intampinarea colaboratorilor si asigurarea serviciilor de protocol
    • Gestiunea apelurilor telefonice
    • Gestionarea corespondentei companiei: primire, expediere, arhivare si completarea registrului de intrari iesiri documente din societate
    2. Atributii contabilitate primara:
    • Intocmeste registrul de casa si emite facturile fiscale catre clienti
    • Tine evidenta facturilor emise si urmareste platile efectuate de clienti
    • Inregistreaza instrumentele de plata primite si intocmeste borderourile de incasare a instrumentelor de plata primite
    • Realizeaza lunar rapoarte de facturi emise pe regiuni si diverse alte rapoarte solicitate de conducere
    3. Atributii resurse umane:
    • Tine evidenta concediilor salariatilor, delegatii, invoiri
    • Intretine relatia cu inspectorii ISCIR si PSI/ SSM
    4. Atributii administrative:
    • Efectueaza comenzi consumabile de birou si mentine legatura cu furnizorii
    • Efectueaza comenzi bilete de avion si se ocupa de organizarea delegatiilor salariatilor

    Alte informatii

    • Pachet salarial avantajos
    • Posibilitate de dezvoltare profesională prin participarea la traininguri
    • 24 de zile de concediu de odihna
    • Programul de lucru: L - J 08:30 - 17:00; V: 8:30-14:30
    • Locatie: Otopeni