Secretara - Otopeni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TRK Professional active.


Vezi toate job-urile Secretara - Otopeni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Sediul nostru din București:

    Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705

    Cerinte

    • experienta in activitatea de secretariat reprezinta un avantaj
    • studii medii/ superioare
    • cunostinte MS Office
    • cunostinte contabilitate primara
    • cunostinte limba engleza
    • persoana bine organizata, serioasa, responsabila, atenta la detalii, cu personalitate puternica

    Responsabilitati

    1. Atributii secretariat:
    • Desfasurarea activitatilor de secretariat si receptie: intampinarea colaboratorilor si asigurarea serviciilor de protocol
    • Gestiunea apelurilor telefonice
    • Gestionarea corespondentei companiei: primire, expediere, arhivare si completarea registrului de intrari iesiri documente din societate
    2. Atributii contabilitate primara:
    • Intocmeste registrul de casa si emite facturile fiscale catre clienti
    • Tine evidenta facturilor emise si urmareste platile efectuate de clienti
    • Inregistreaza instrumentele de plata primite si intocmeste borderourile de incasare a instrumentelor de plata primite
    • Realizeaza lunar rapoarte de facturi emise pe regiuni si diverse alte rapoarte solicitate de conducere
    3. Atributii resurse umane:
    • Tine evidenta concediilor salariatilor, delegatii, invoiri
    • Intretine relatia cu inspectorii ISCIR si PSI/ SSM
    4. Atributii administrative:
    • Efectueaza comenzi consumabile de birou si mentine legatura cu furnizorii
    • Efectueaza comenzi bilete de avion si se ocupa de organizarea delegatiilor salariatilor

    Alte informatii

    • Pachet salarial avantajos
    • Posibilitate de dezvoltare profesională prin participarea la traininguri
    • 24 de zile de concediu de odihna
    • Programul de lucru: L - J 08:30 - 17:00; V: 8:30-14:30
    • Locatie: Otopeni

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Ilfov,