HR & Admin Support Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile HR & Admin Support Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    VIVRE is only 5 years old but already has proved itself as the leading Central & Eastern Europe e-commerce retailer for just about any home & lifestyle product you could imagine.

    We strive to be the most relevant shopping destination for home design lovers in all our markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia and the Czech Republic.

    VIVRE has grown organically from a handful of founders in its Bucharest HQ to 200+ employees and we hope to find even more positive startup-like energy in our future colleagues.

    Cerinte

    Alatura-te echipei Vivre!
    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Contam pe tine ca vei avea cunostinte in domeniu, de aceea preferam sa ai studii superioare finalizate.

    De asemenea, ar fi util sa cunosti limba engleza la un nivel cel putin mediu, in cazul in care vei interactiona cu partenerii nostri externi, dar si pentru faptul ca avem si colegi straini.

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii prin comunicarea foarte buna in echipa a provocarilor cu care se vor confrunta in fiecare zi.

    Ce trebuie sa ai?

    6 luni - 1 an experienta in activitati administrative;
    Cunostinte operare Excel - nivel mediu (se va testa la interviu VIVRE);
    Cunostinte Limba Engleza - cel putin nivel mediu (se va testa la interviu VIVRE);
    Abilitatea de lucra cu oamenii si documentele (se va testa la interviu VIVRE).

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Receptie, office management, gestiunea documentelor de intrare - iesire;
    Activitati de protocol;
    Gestionarea nevoilor pe departamente pentru achizitii de birou si interactiunea cu furnizorii specifici pentru obtinerea de oferte comerciale;
    Asigurarea ca spatiile de lucru din cladirea administrativa (spatii salariati si spatii intalniri) sunt adecvate activitatilor;
    Suport pentru administrarea documentelor de resurse umane;
    Suport pentru activitatea de recrutare si selectie de personal;
    Organizarea si participarea la targurile de joburi/ evenimente si comunicarea valorilor VIVRE.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei VIVRE?

    Conditii foarte bune de lucru;
    Pachet salarial motivant;
    Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei;
    Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, cu deschidere internationala.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!
    Daca vom considera ca ne potrivim, te vom invita la o discutie sa ne cunoastem si o sesiune de testare cunostinte si abilitati (rationament logic, comunicare, limba engleza, MS Office, planificare).