Quality Assessor with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Quality Assessor with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2010 as part of RINF group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    Nivelul de studii cerut este să aveți cel puțin calitate de admis în învățământul superior standard, cu cel puțin 2 ani de experiență în domeniul serviciilor pentru clienți și 12 luni de experiență într-un centru de relații cu clienții.
    Pentru candidații externi, experiența într-un mediu de lucru internațional și/sau multilingv este binevenită.
    Aptitudini de comunicare și prezentare eficiente, atât în oral, cât și în scris. Capacitatea de a întocmi rapoarte de afaceri concise în limba engleză.
    Pe lângă limba engleză, este necesară experiența anterioară cu următoarele competențe lingvistice în context profesional și obținerea nivelului „C”.
    Controlor de calitate pentru limba germană - limba germană și cel puțin o altă limbă utilizată de OnStar, precum franceză sau italiană sau una dintre limbile noastre de faza a doua.
    Controlor de calitate pentru limba spaniolă - limba spaniolă și cel puțin o altă limbă utilizată de OnStar, precum franceză sau portugheză sau una dintre limbile noastre de faza a doua.
    Trebuie să aveți reziliența, încrederea și seriozitatea necesare pentru a discuta cu, a dezbate cu și a influența consultanți, manageri, lideri de echipă și clienți.
    Trebuie să aveți capacitatea de a vă adapta la un mediu care se schimbă rapid și de a lucra într-un ritm stabilit și eficient.
    Trebuie să dați dovadă de o abordare orientată spre acțiune pentru a finaliza activități și proiecte și să fiți productiv în munca cu termene scurte și sub presiune.
    Trebuie să dați dovadă de discernământ luând decizii viabile și bine informate bazate pe o combinație între analiză, cunoștințe și experiență.
    Numeroase abilități analitice, capacitatea de justificare și susținere a propunerilor cu argumente
    Utilizator de nivel mediu al aplicațiilor Word, PowerPoint și Excel.
    Cerințe profesionale și tehnice
    Experiență în aplicarea măsurilor calitative, ideal într-un centru de relații cu clienții.
    Înțelegerea metricilor pentru experiența clienților, precum CSAT sau NPS.
    Capacitatea de a integra abilități tehnice și sociale în metodele și procesele de control al calității pentru a susține îmbunătățirea continuă.
    Ținerea pasului cu informațiile noi și/sau actualizate despre programul OnStar.

    Responsabilitati

    Monitorizarea, evaluarea și acordarea punctajelor pentru performanța consultanților, conform standardelor și documentelor convenite, pentru evaluarea de către conducere. Apelurile pot fi în timp real sau înregistrate.
    Realizarea unui feedback pe baza apelurilor ascultate care va fi oferit de către liderii de echipă pentru a ajuta consultanții să respecte și să depășească standardele convenite.
    Realizarea unui feedback pe baza apelurilor ascultate și instruirea consultanților în vederea îmbunătățirii performanțelor pentru respectarea și depășirea standardelor convenite.
    Oferirea de recomandări detaliate referitoare la capacitatea consultanților de a înregistra performanțe conform standardelor convenite
    În calitate de lingvist cu experiență, veți realiza evaluări de limbă inițiale ca parte din procesul nostru de recrutare, pentru a stabili dacă aplicanții au cel puțin nivelul lingvistic minim acceptabil potrivit pentru serviciul OnStar.